Dag 19 Palm Coast - Reisverslag uit Palm Coast, Verenigde Staten van Ron en Sandra van Vliet - WaarBenJij.nu Dag 19 Palm Coast - Reisverslag uit Palm Coast, Verenigde Staten van Ron en Sandra van Vliet - WaarBenJij.nu

Dag 19 Palm Coast

Door: Ron en San

Blijf op de hoogte en volg Ron en Sandra

11 Oktober 2019 | Verenigde Staten, Palm Coast

Vanochtend heerlijk wakker geworden met het geluid van de ruisende zee. San haalt alvast koffie en thee die hier in The Lodge klaar staan. We gaan even ontbijten in de main building bij de Lobby Bar waar we een bagel met boter nemen en aan de bar opeten. Vandaag staat er eigenlijk niet zo veel op het programma. ’s Ochtends is het nog bewolkt, maar het knapt in de ochtend al op en de zon komt af en toe door. San besluit het zwembad bij ons te gaan bezoeken. Wij zitten namelijk in apart gedeelte van dit resort, The Lodge, met maar 20 wat luxere kamers en een eigen zwembad. Bij de main building is een heel groot zwemcomplex met glijbanen en stroomversnelling. San is de eerste en voorlopig de enige bij het zwembad. Ron wacht op de techneut die opgeroepen is van de IT afdeling om het internet aan de praat te krijgen. Sjakie lost het probleem gelukkig vlot op door een extra accespoint aan te leggen en: voila ! We hebben (snel) internet.

Ron volgt ook naar zwembad en we geniet en van de rust en de zon. Rond half drie en licht verbrand zoeken we onze hotelkamer weer op en drinken een bakkie op het balkon met uitzicht op zee. Heerlijk zo. We gaan einde middag richting Daytona om nog een bezoekje aan een mall te brengen. We lopen een rondje, doen nog wat aankopen en eten vervolgens bij de Mandarin Express. Na de goede ervaring van New Orleans gaan we nog een keer aan de Mongoolse kip. Als je het zo schrijft klinkt het minder lekker dan het in werkelijkheid is.

Als we de stad uit rijden komen we langs het beroemde circuit van de Daytona 500. Dit is een van de grootste races ter wereld. De tribune waar we langs rijden is huge ! 125.000 toeschouwers kunnen hier op de tribune terecht die uitkijkt op de racecircuit met een helling van 30 graden. We maken even wat foto’s en gaan huiswaarts.

Morgen de laatste dag hier in Palm Coach met wederom een relax dag in het vooruitzicht !