Dag 18 Apalachcola – Palm Coast - Reisverslag uit Palm Coast, Verenigde Staten van Ron en Sandra van Vliet - WaarBenJij.nu Dag 18 Apalachcola – Palm Coast - Reisverslag uit Palm Coast, Verenigde Staten van Ron en Sandra van Vliet - WaarBenJij.nu

Dag 18 Apalachcola – Palm Coast

Door: Ron en San

Blijf op de hoogte en volg Ron en Sandra

10 Oktober 2019 | Verenigde Staten, Palm Coast

Om 9 uur rijden we met gierende banden weg van dit hotel. Laten we het erop houden dat dit niet de beste keuze was. Gedateerd en een airco die een F16 straaljager imiteerde qua geluid en blazen. Misschien dat jullie je kunnen voorstellen hoe lekker dat slapen is……..

Na 2 uur rijden, zonder reclame borden en fastfood restaurant eindelijk bij de I-10 om oostwaarts richting Jacksonville te rijden. Muziekjes aan, cruise control op 70 en rijden maar !

Rond 14:00 uur beginnen onze magen te knorren. Daarom stoppen wij bij een Walmart om brood te kopen. Ook deze Walmart was weer GROOT. Wat een winkel, je kan er echt van alles kopen. Wij dwalen door de winkel en vallen toch weer van de ene verbazing in de andere. Grote verpakkingen, (zie foto van een zak mars en twix), kleding, schoenen, spullen om taarten te maken of te versieren ( een walhalla Rolf), Halloween spullen, kerstspullen, zelf een cowboy hoedje voor je hond. Met iets meer als brood stappen we weer in de auto om het laatste uurtje te rijden.

Om 16:00 uur checken we in bij het hotel. Wel een eind lopen met de koffers (gelukkig was er een bagagekar), maar dat is het waard. Geweldige kamer met een prachtig uitzicht. Wat een verademing ten opzichte van gisteren. Alleen het weer werkt niet mee. Het is zwaar bewolkt en het waait hard.

Om 18.30 nadat wij geklaagd hadden over het slechte internet, gaan wij op het resort eten bij Loggershead. Was dringen voor een plekje haha nee hoor wij zijn de enige. Het is een restaurant voor een eenvoudige maaltijd zoals pizza of een burger. Dit keer niet allemaal tv schermen nee gewoon 1 scherm, maar dan wel heel groot.

Door de storm terug naar ons appartement. Op de tafel staat een schaaltje met 2 cookies, de lichten in de slaapkamer zijn aan, bed is opgeslagen aan elke kant met op de punt een chocolaatje. Dit maakt het wel top ! Alleen jammer dat het internet het nog steeds niet doet.
Ron belt met de receptie en wordt doorverbonden met de Call2 van Florida. Uiteindelijk weet deze man het ook niet. Ron gaat naar de receptie 10 minuten wandelen waar een uiterste vriendelijke Tracey hem te woord staat net als eerder vanavond. Lang verhaal, maar conclusie voor nu (21:45 uur): morgen wordt er verder gezocht.

Morgen dus een dagje hier op en om het resort. Weersvoorspelling is niet supergoed. We kijken dus wel wat we gaan doen !

• 10 Oktober 2019 - 15:28

Marrie:

Wat een prachtig uitzicht. Ook al staat er veelwind. Ik hoop dat vandaag het weer goed was d