Dag 20 Palm Coast - Reisverslag uit Palm Coast, Verenigde Staten van Ron en Sandra van Vliet - WaarBenJij.nu Dag 20 Palm Coast - Reisverslag uit Palm Coast, Verenigde Staten van Ron en Sandra van Vliet - WaarBenJij.nu

Dag 20 Palm Coast

Door: Ron en San

Blijf op de hoogte en volg Ron en Sandra

12 Oktober 2019 | Verenigde Staten, Palm Coast

San was al om 06:50 uur wakker, maar dan is het hier nog pikkedonker. Om 08:00 uur koffie/thee op de gang gehaald en ontbeten op de kamer/terras met Oats meal, yoghurt met cornflakes en banaan. Rest van de ochtend lekker niks gedaan.

Om 12:00 uur gaan wij er toch nog even op uit en gaan wandelen bij River to Sea Preserve en volgen een trail van zo’n 3 km. Volgens de informatie zouden er uilen, oppossums, wasberen en alligators zijn. Ze hebben zelfs voor de alligators een waarschuwingsbord neergezet. Nou mooi niet, maar toch ben je de hele trail wel op je hoede ! Bij de Matanzas rivier hebben we aan de oever een tijdje zitten speuren naar manatees (zeekoeien) maar ook die zien wij niet. Helaas is het een beetje de story van deze trip. We hebben geen wild life gezien op 3 reeën, een wasbeer, een slang en aantal eekhoorns na. Jammer op onze vorige trips hadden wij meer geluk.

Onder de palmen hebben we lekker de lunch genuttigd en daarna zijn we nog naar het Washington Oak’s State park gegaan. Een aangelegd park van particulieren die dit in 1970 aan de staat geschonken hebben. Daar hebben we de nature trail gelopen. Mooi maar best warm. Het wild life blijft ook hier beperkt tot paar eekhoorns.

Terug bij de kamer genoten van de crackers met kaas die in de hal op onze etage klaar staan. We gaan daarna nog even lekker naar het zwembad om wat te lezen en te dommelen. Ron loopt nog even stukje langs het strand waar hoge golven zijn. Lekker tot 18.00 bij zwembad gezeten.

Onze keuze qua restaurant is vandaag gevallen op La Piazza Cafe, volgens Tripadvisor de nummer 1 van Palm Coast. Het voorgerecht was heerlijk en dat beloofde wat voor het hoofdgerecht. Maar helaas dat was een beetje vlak qua smaak.

Terug in hotel vraagt Tracey nog hoe het met het internet is. Nou die is prima. Die cookies staan in onze kamer klaar eveneens is het bed weer opengeslagen en voorzien van een chocolaatje. Dit gaan we nog missen !

Ron drinkt nog een glaasje champagne, welcome amenity from the house. Proost!

Morgen rijden we zuidwaarts naar Miami, om daar in de buurt van vliegveld de laatste overnachting te doen.