Dag 22 Miami - Amsterdam - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Ron en Sandra van Vliet - WaarBenJij.nu Dag 22 Miami - Amsterdam - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Ron en Sandra van Vliet - WaarBenJij.nu

Dag 22 Miami - Amsterdam

Blijf op de hoogte en volg Ron en Sandra

13 Oktober 2019 | Verenigde Staten, Miami

Geen wekker gezet en pas om 09:15 pas wakker. Toch maar even snel douchen scheren want we weten niet tot hoe laat er ontbijt is. Gelukkig zijn we ruim op tijd en treffen we een uitgebreid ontbijtbuffet aan. Er was even verwarring of het ontbijt nu wel of niet in de prijs van de overnachting zat. Ontbijt is namelijk 48 dollar met z’n tweeën. Best veul !! Maar gelukkig is het inclusief.

Om 10:30 uur zoeken we voor laatste keer het zonnetje op bij het zwembad. HEERLIJK, te meer omdat wij weten wat ons te wachten staat morgen qua weer. Half twaalf een beetje spetters. Daarna weer de zon en nu komen er meer mensen bij het zwembad. Wel een diversiteit, een man zwemmend met zijn zonnebril op, een gezin met kleine kinderen, 2 bellende meiden met een maatje meer die eruit zien als een rollade vanwege te kleine bikini. En wij waren oog getuigen van een loverboy praktijk. En dit alles onder de geur van een jointje.

Om 14:00 uur gaan we terug naar de kamer om te lunchen, te douchen en de koffers pakken.

Het past !!!!!!!! Alleen San haar schoenen en slippers blijven achter en natuurlijk het koelboxje. Vlak bij het hotel tanken we nog even af voor 62 dollar en rijden naar vliegveld. Inleveren van de auto gaat vlot en met de shuttle trein rijden we naar de luchthaven waar we meteen kunnen inchecken. Om 17.30 gaan we al door de security die er zo waar plezier in hadden. Had best sneller gekund maar ja San haar ereader zat nog in haar tas. Dan is het wachten op het boarden en zit ons verblijf in Amerika erop