United States Again !!! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Ron en Sandra van Vliet - WaarBenJij.nu United States Again !!! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Ron en Sandra van Vliet - WaarBenJij.nu

United States Again !!!

Door: Ron en Sandra

Blijf op de hoogte en volg Ron en Sandra

30 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Seattle

United States Again !!!

Van 5 tot en met 26 september bezoeken wij weer de Verenigde Staten. Dit keer start onze reis in het uiterste Noordwesten in Seattle. Van daaruit trekken we langs de kust naar beneden tot San Fransisco om vervolgens met een binnenlandse vlucht naar Las Vegas te vliegen. Niet om Las Vegas zelf te bezoeken, maar om van daaruit verder te reizen naar de Grand Canyon. Daarna bezoeken we nog enkele nationale parken en rijden dan naar de Rocky Mountains. Vanuit Denver vliegen we dan weer terug naar huis.

We kijken uit naar weer een mooie reis en hebben er nu al heel veel zin in !

Ook dit jaar zullen we weer een reisdagboek bij houden en proberen dagelijks verslag te doen van onze ervaringen en indrukken. Als je zin hebt om ons te volgen, ga op de site dan naar links onderin naar de rubriek "blijf op de hoogte" en klik op "meld je aan voor mailinglijst" om een mailtje te krijgen als er een nieuw bericht is geplaatst.

Ron en Sandra van Vliet

• 30 Augustus 2015 - 21:48

Marjolein :

Lekker vooruitzicht weer, ik zie jullie leuke verslagen met plezier tegemoet :-)

• 31 Augustus 2015 - 13:21

Laura:

Nou, laat maar komen hoor, ben er klaar voor!

• 02 September 2015 - 10:27

Apple Pie:

Ik ben er ook klaar voor !!