Dag 21 Estes Park - Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Ron en Sandra van Vliet - WaarBenJij.nu Dag 21 Estes Park - Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Ron en Sandra van Vliet - WaarBenJij.nu

Dag 21 Estes Park - Denver

Door: Ron en San

Blijf op de hoogte en volg Ron en Sandra

25 September 2015 | Verenigde Staten, Denver

Vandaag verlaten we de natuur en gaan we richting de stad. We pakken de spullen en rijden om kwart vooracht weg. We leveren de sleutel in bij de receptie die een stukje verderop richting dorp zit en gaan vervolgens weer ontbijten bij Notchtop. Dit keer iets minder veel. Een wafel voor Ron en San neemt een bagel met scrambled eggs. Vervolgens willen we nog even bij een schoenenzaak kijken, want er zijn liefhebbers van Uggs. De winkel is echter nog niet open dus doen we eerst even een rondje winkelstraat. Volgens de site had deze winkel de grootste collectie uggs, maar de uggs die op ons boodschappenbriefje staan, hebben ze niet.

We gaan maar verder op pad en rijden via de 7 de 72 en de 119 naar de i-70 richting Denver. Halverwege rijden we het plaatsje Nederland in. We stoppen even om bij wat winkels te kijken en halen koffie en thee. “We drinken koffie en thee in Nederland” Klinkt best leuk he ?

Onderweg hebben we voor het laatst nog prachtig uitzicht en hele mooie herfstkleuren, maar uiteindelijk bereiken we om tien over 1 de snelweg naar Denver. We zijn dan vervolgens nog wel een drie kwartier onderweg naar onze volgende stop: een shopping mall. Park Meadows is een van de grootste van Denver en heeft o.a. Abercrombie&Fitch en Hollister. En ook hiervoor staat er nog wat op ons boodschappenbriefje.

Om half vijf zijn we wel klaar en gaan naar ons hotel toe. Het was even zoeken maar met de (gratis) navigatie op de telefoon van San bereiken we weer veilig ons hotel. We checken in, ruimen de auto helemaal uit en gaan dan meteen even eten. Vlakbij het hotel zit een grill restaurant en we gaan nog maar een keer een onvervalste Amerikaanse hamburger eten. Uiteraard worden onze glazen regelmatig bijgevuld, want refill is hier heel gewoon.

Vervolgens gaan we op weg richting het vliegveld naar de autoverhuur om de auto in te leveren. De Nissan heeft het goed gedaan en we hebben er 2250 miles/ 3620 kilometer mee gereden. Met de shuttle bus worden we op het vliegveld afgezet en bellen vervolgens de shuttle bus van het hotel. Zo worden we om 9 uur weer keurig afgeleverd bij het hotel.

We zetten koffie en gaan de koffers inpakken. Morgenochtend om kwart over negen worden we door de shuttle naar het vliegveld gebracht. Laatste nachtje in Amerika.

• 27 September 2015 - 17:59

Marrie:

Dat si dan jammer ze zeggen dat ze alle ugs hebben dan volgend jaar maar naar Australië :-)

Ben wel nieuwsgierig hoe de Amerikanen Nederland uitspreken

Goede reis terug xxx