Dag 22/23 Denver – Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ron en Sandra van Vliet - WaarBenJij.nu Dag 22/23 Denver – Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ron en Sandra van Vliet - WaarBenJij.nu

Dag 22/23 Denver – Amsterdam

Door: Ron en San

Blijf op de hoogte en volg Ron en Sandra

26 September 2015 | Nederland, Amsterdam

Na het ontbijt gaan we naar de lobby waar we om kwart over negen worden opgehaald. Op weg naar het vliegveld om vanuit Denver via New York weer lekker naar huis te vliegen. We hebben gisteren avond de koffers ingepakt, hebben handbagage bij ons dus we zijn goed voorbereid. Nou ja behalve dan dat we niet echt goed gelet hebben op de verdeling van het gewicht over onze twee koffers. Dus inderdaad, 1 koffer was 5 pounds te zwaar ! Aan de zijkant, koffers open, over pakken en opnieuw proberen. Pff gelukkig net goed.

Na een lange rij voor de security pakken we om 10.35 het treintje naar de terminal waar we om 11.00 uur gaan boarden.

We hebben een rustige vlucht naar New York JFK waar we om 17.05 aankomen. We hebben gelukkig genoeg tijd om over te stappen, we eten wat in de buurt van de gate en wachten rustig af tot we kunnen boarden.
Dankzij Flying Dutchman card kunnen we via priority instappen en kunnen ons nestelen voor de lange reis naar Amsterdam.

Het is inmiddels donker als we opstijgen maar we zien onder ons the city that never sleeps langzaam onder ons voorbij gaan. Vrij snel passeren we de kustlijn en is er niet veel meer te zien.

De vlucht verloopt ondanks de nodige turbulentie verder prima. We vliegen de ochtend tegemoet en zijn blij als we de Nederlandse kustlijn bij IJmuiden zien.

We lopen vlug naar de bagageband om onze koffers te halen en zien bij de uitgang ons kleine gelukkie al op ons wachten. Opa en oma zijn blij om haar en onze kinderen weer in de armen te sluiten.

Het was wederom een fantastische reis, waarin we weer prachtige delen van Amerika hebben mogen bewonderen. Het is en blijft een prachtig land, wat echt wel een beetje ons hard gestolen heeft.