Dag 1 Amsterdam/Orlando – Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Ron en Sandra van Vliet - WaarBenJij.nu Dag 1 Amsterdam/Orlando – Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Ron en Sandra van Vliet - WaarBenJij.nu

Dag 1 Amsterdam/Orlando – Calgary

Door: Ron en Sandra

Blijf op de hoogte en volg Ron en Sandra

10 Juni 2011 | Canada, Calgary

Onze eerste reisdag begint op verschillende plekken. Sandra vliegt vanuit Amsterdam met de KLM naar Calgary en Ron vliegt met Americain Airlines via Dallas naar Calgary. Volgens schema zou Ron een kwartier eerder aankomen, maar bij het landen op Calgary ziet hij al een KLM vliegtuig naar de gate toe taxiën. Bij de douane staat San inderdaad al een stuk voor Ron die dan maar besluit om voor te piepen.

Na de douane, die het toch wel raar vond dat de een uit Amerika en de ander uit Nederland arriveerde, op zoek naar Alamo om onze huurauto voor de komende periode op te halen. We krijgen een zwarte 4WD Jeep Patriot mee. Voor met z'n tweetjes prima. Het hotel is gelukkig vlakbij en we weten het ook nog in 1 keer te vinden. We hebben namelijk geen navigatie erbij genomen, omdat we heerlijk ouderwets met de kaart willen gaan touren.

Door de lange reis en het tijdsverschil 's middags even de ogen dicht gedaan. We besluiten om maar in het hotel te eten omdat we 's avonds de koffers willen overpakken om zo handig mogelijk de komende weken te kunnen gebruiken. We zitten in een mooi vrijwel nieuw hotel, dus een prima start van de vakantie. We hebben er zin in, morgen op weg naar Banff, de Canadese Rocky Mountains in !

• 10 Juni 2011 - 13:17

Pa En Ma:

fijn dat jullie allebij een goede vlucht hebben gehad lekker kunnen slapen uitgerust aan jullie reis beginnen veel plezier liefs pa en ma xxxxxxx

• 10 Juni 2011 - 20:09

Laura:

Hoi Ron en San,
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn! Veel plezier, ik verheug me nu al op jullie reisverslagen, xxx