Dag 16 Victoria – Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Ron en Sandra van Vliet - WaarBenJij.nu Dag 16 Victoria – Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Ron en Sandra van Vliet - WaarBenJij.nu

Dag 16 Victoria – Vancouver

Door: Ron en Sandra

Blijf op de hoogte en volg Ron en Sandra

25 Juni 2011 | Canada, Vancouver

Dag 16 Victoria – Vancouver

Vandaag een kort verslag en geen foto's

Vanochtend niet al te vroeg opgestaan, spullen weer bij elkaar gezocht, uitgecheckt en op weg naar de Starbucks voor het ontbijt. Een goede kop koffie en een getoaste bagel met boter en jam zijn een heerlijk ontbijt.

Na het ontbijt rijden we richting Sydney, nee niet in Australie maar Sydney by sea on Vancouver Island. Hier vandaan vertrekt de ferry naar Tsawwassen, net onder Vancouver. We komen om even voor half twaalf aan en treffen het want de boot gaat al om twaalf uur.

De ferry vaart eerst tussen allerlei eilanden door alvorens de straat van Georgia over te steken. Het regent af en toe met wat zonnige perioden er tussen door, dus niet al teveel gelegenheid voor mooie foto's. Om even over half twee zijn we aan de overkant. We moeten nu nog Vancouver in en al bij al doen we er nog een uurtje over voordat we bij ons hotel zijn. We zitten echt in downtown Vancouver en we moeten erg wennen aan de drukte van mensen en verkeer na alle rust en ruimte van de afgelopen weken.

We doen 's middag nog even een powernap en gaan dan de stad in. We lopen wat door het centrum, kijken wat winkels, eten bij de Burger King en gaan terug naar ons hotel. Moeten nog even wat zaken voor New York regelen en programma voor morgen bepalen. We gaan een bustour maken, naar Stanley Park en waarschijnlijk naar het aquarium.

• 25 Juni 2011 - 08:17

Pa En Ma:

nou San en Ron de laatste dag voor jullie
    In Canada
    Op naar Amerika
    uit jullie reisverslagen en foto's lijk het ons geweldig
    goedenreis terug
    fijne tijd in New York